Top 6 cele mai bune practici pentru Angajarea în Volum Mare

Reprezentare vizuala a unui tweet avand ca text "Top 6 cele mai bune practici pentru Angajarea în Volum Mare"

Cum gestionați angajările de volum mare în organizația dvs.? Angajările în volum forțează adesea companiile să facă față unui număr mare de candidați, locații multiple, manageri care trebuie să se dubleze ca recrutori și stive de tehnologie care nu sunt potrivite pentru a îndeplini aceste cerințe.

Acest lucru poate duce la un proces de angajare greoi, consumator de timp și ineficient pentru echipa dvs. de recrutare și candidați, ceea ce duce la multe provocări, inclusiv o experiență slabă a candidaților, fluctuație mare a angajaților, calitate imprevizibilă a angajării și timp crescut de angajare.

În spațiul de angajare în volum, unde există mai multe roluri de nivel de intrare decât candidați potriviți, nu vă puteți permite ca procesul de angajare intern să vă dezamăgească și să riscați să pierdeți talentul de top în fața concurenților. În egală măsură, angajații renunță la locurile de muncă la rate record, iar o rată mare de uzură vă va afecta rezultatul final.

În urma pandemiei, multe organizații caută să se extindă pe măsură ce economiile se redeschid, dar constată din ce în ce mai mult că strategiile lor existente de achiziție de talente sunt depășite. Acestea fiind spuse, cum arată un proces de angajare în volum optim și cum poți implementa asta în organizația ta astăzi?

1. Înțelegeți imaginea de ansamblu

Procesul de recrutare pentru angajarea în volum necesită să gestionați simultan volume mari de candidați și date. Prin urmare, dacă doriți să proiectați o strategie de recrutare eficientă atât pentru managerii dvs. de angajare, cât și pentru candidați, trebuie să înțelegeți cum arată această călătorie pentru toată lumea.

Cum este procesul dumneavoastră de aplicare pentru candidați? Există blocaje sau puncte slabe pe parcurs? Cum arată brandul tău de angajator pentru cei din afară? Ce instrumente și modalități de lucru vor face ca procesul să fie cel mai eficient pentru toată lumea?

Maparea călătoriei de angajare Prin crearea unei reprezentări vizuale sau a unei hărți a modului în care arată întregul proces de angajare în volum, puteți identifica punctele forte și limitările și puteți face îmbunătățiri pe baza acestor informații.

La Youniversis, ne adunăm cu toți clienții noștri și îi ajutăm să-și planifice călătoria de angajare de la început, astfel încât strategia dvs. de recrutare să fie adaptată nevoilor și obiectivelor dvs. specifice.

2. Aveți în vedere obiectivul final

Începeți cu scopul final în minte. Ce încerci să obții cu strategia ta de recrutare de mare volum?

Vă concentrați în primul rând pe îmbunătățirea procesului de angajare pentru recrutori, candidați sau ambele?

Probabil că veți avea în minte câteva obiective, cum ar fi creșterea eficienței procesului, reducerea timpului de angajare și, prin urmare, atragerea de candidați de calitate superioară, ceea ce ar reduce apoi uzura timpurie și ar crește rezultatul final. Obținerea de profituri ar putea fi scopul tău final, caz în care ai lucra înapoi pentru a determina pașii necesari pentru a realiza acest lucru prin eforturile tale de recrutare.

Youniversis folosește tehnologia de potrivire pentru a ajuta companiile să angajeze candidații potriviți cu abilitățile și caracteristicile potrivite și oferă, de asemenea, o experiență captivantă pentru candidați, în care aceștia învață mai multe despre companie și rol pentru a-și gestiona așteptările și pentru a minimiza uzura timpurie.

3. Luați în considerare întreaga călătorie de angajare

Orice face sau experimentează recrutorul dvs. în partea internă a procesului dvs. de angajare va fi resimțit de candidații dvs. extern. Unul îl va afecta întotdeauna pe celălalt și este vital să fii atent la această relație. Solicitanții sunt clienții dvs. Companiile inovatoare conduc o strategie de recrutare care este centrată pe candidați.

Procesele din călătoria de angajare includ, în general, o fază inițială de aplicare, screening, interviuri, o ofertă de muncă și apoi onboarding. Dacă un recrutor trebuie să mute manual un candidat la următoarea etapă a procesului (ceea ce este tipic în recrutarea tradițională), candidatul tău este lăsat să aștepte mai mult decât trebuie să fie în fiecare etapă.

Mai rău și mai rău, dacă managerul tău de angajare înotă în alte sarcini și responsabilități, candidații tăi vor rămâne să aștepte și mai mult sau s-ar putea să nu primească deloc un răspuns, ceea ce te poate duce să pierzi cel mai bun talent. Prin urmare, dacă doriți să vă îmbunătățiți experiența candidaților, trebuie mai întâi să începeți prin a ajusta procesul prin care parcurg recrutorii dvs. pentru a angaja.

Youniversis vă ajută să eficientizați aceste procese, ceea ce reduce introducerea manuală necesară de la recrutori. Acest lucru facilitează aplicarea candidaților și vă permite să le oferiți rapid securitatea locului de muncă, ceea ce este vital în spațiul de angajare în volum, unde locurile de muncă disponibile sunt mai mari decât rezerva de talente.

4. Luați în considerare arhitectura dvs. de date

Înainte de a implementa un nou instrument sau de a vă ajusta stiva tehnologică, este important să luați în considerare arhitectura actuală a datelor. Ce date colectați în prezent? Cum este stocat, aranjat și integrat cu sistemul dvs. actual?

În angajarea în volum, datele sunt cel mai mare atu al tău. Dar datele sunt valoroase doar dacă puteți înțelege ceea ce vă spune și apoi luați măsuri. Youniversis oferă o suită de analiză în sistem self-service care colectează toate datele dvs. într-un singur loc, ceea ce facilitează vizualizarea completă a procesului dvs. de recrutare și identificarea eventualelor puncte slabe.

Acestea includ date în timp real privind rezultatele potrivirii, punctele de decizie automatizate, experiența candidaților, panouri de locuri de muncă sau liste de locuri de muncă din rețelele sociale, date de evaluare și interviuri și date de performanță. În cadrul platformei Youniversis, recrutorii pot accesa o serie de tablouri de bord și valori de recrutare, astfel încât să puteți găsi întotdeauna răspunsurile pe care le căutați.

Acestea includ informații despre sursă, părtinire sau informații despre D&I și informații despre timpul de acțiune. Combinația dintre știința oamenilor și știința datelor permite organizațiilor să înțeleagă informații cheie și să ia decizii de angajare în cunoștință de cauză, care sunt corecte și obiective.

5. Proiectați-vă experiența de candidat ca parte a strategiei dvs. de branding de angajator

Experiența pe care o au candidații tăi cu procesul de angajare are un efect direct asupra mărcii și reputației angajatorului tău.

Un proces de înscriere care necesită timp sau negativ ar putea lăsa candidații să pună la îndoială cum vă tratați actualii angajați și, de asemenea, îi descurajează pe candidații nereușiți de a aplica din nou în viitor. Și mai rău, un candidat nemulțumit va împărtăși probabil experiența sa negativă cu rețeaua sa imediată cu privire la procesul dumneavoastră slab de aplicare.

Prin urmare, este vital să construiți o experiență pozitivă a candidatului, având în vedere brandul angajatorului. Faceți cererea de angajare scurtă, captivantă și accesibilă pe toate dispozitivele. Eliminați cererea de CV și scrisoare de intenție, care este învechită cu locurile de muncă la nivel de intrare, și implementați teste înainte de angajare pentru a evalua abilitățile și caracteristicile legate de performanța de top în rolurile pentru care recrutați.

În loc să vă bazați doar pe fișele de post generice, prezentați cultura companiei dvs. și oferiți candidaților o previzualizare realistă a postului, astfel încât aceștia să știe în ce se îndreaptă. Oferiți feedback în timp util și permiteți candidaților calificați să-și programeze singuri interviurile.

O experiență pozitivă a candidatului este probabil să vă îmbunătățească calitatea angajării și să mărească numărul de recomandări pe care le primiți prin cei fericiți în căutarea unui loc de muncă. În decurs de trei luni de la implementarea Youniversis, Arvato a constatat că, în loc să angajeze 45% dintre candidații intervievați, acum angajează 85%.

6. Automatizați acolo unde este posibil

Tehnologia continuă să evolueze într-un ritm rapid, dar o folosiți în strategia de angajare? Tendința la care asistăm treptat de-a lungul timpului este aceea că acțiunile umane monotone sunt înlocuite de tehnologie pentru a accelera procesul de angajare și a economisi mult timp echipelor de talent, pe care le pot apoi canaliza în sarcini mai importante.

Dacă ceva din strategia dvs. actuală de achiziție de talente nu necesită intervenție umană în timp real, de ce să nu îl automatizați?

Tehnologia de automatizare poate fi utilizată pentru publicitate programatică pentru locuri de muncă, sisteme de urmărire a candidaților, pre-selecție a candidaților, evaluări înainte de angajare, programarea interviurilor, verificarea antecedentelor și multe altele.

Un proces de recrutare complet digitizat vă poate economisi echipei dvs. nesfârșite ore de trecere manuală a aplicațiilor. Înseamnă, de asemenea, că, dacă un candidat calificat se aplică la unul dintre locurile dvs. de muncă în afara orelor de lucru, acesta poate progresa în continuare până la programarea unui interviu fără a fi nevoie de nicio intervenție manuală din partea recrutorilor dvs.

Automatizarea recrutării poate duce la creșterea productivității, la îmbunătățirea calității angajării, la o experiență îmbunătățită a candidaților, la angajare fără părtinire și la un timp redus de angajare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *