Atributele unei platforme de recrutare în volum de TOP

Să începem cu imaginea de ansamblu: scopul unei soluții de angajare în volum este să vă ajute să angajați candidații potriviți la sfârșitul unui proces de recrutare care este eficient și plăcut atât pentru candidat, cât și pentru recrutor.

În plus, un instrument de angajare în volum trebuie să ofere echipei dvs. AT vizibilitate asupra datelor dvs. de recrutare - datele candidaților și datele operaționale - astfel încât să puteți identifica cu ușurință modelele și să identificați punctele slabe.

Procesul de selecție a candidaților

Procesul de aplicare în sine, sau călătoria de recrutare, care are o componentă orientată spre candidați și o componentă orientată către recrutor

Colectarea și prelucrarea datelor de recrutare

În urma pandemiei, multe organizații caută să se extindă pe măsură ce economiile se redeschid, dar constată din ce în ce mai mult că strategiile lor existente de achiziție de talente sunt depășite. Acestea fiind spuse, cum arată un proces de angajare în volum optim și cum poți implementa asta în organizația ta astăzi?

1. Angajează candidații potriviți, la scară

Pentru rolurile entry-level, solicitanții caută siguranța locului de muncă, rapid; doresc un proces de selecție rapid, care să le ofere un loc de muncă și un salariu, acum. Dar atunci când angajați în volum, aveți de-a face cu sute, dacă nu mii de aplicații care trebuie verificate și evaluate în mod egal și corect. Aceasta este o sarcină imposibil de realizat pentru recrutori manual la scară.

Instrumentele de selecție imparțial de candidați vă permit să angajați pentru abilități, nu pe baza unui instinct instinctiv. De exemplu, testele de judecată situațională (SJT) sunt un instrument popular de evaluare a comportamentului care oferă candidaților o previzualizare realistă a postului, în timp ce le evaluezi abilitățile și abilitățile, evaluându-le reacțiile pentru a determina cât de potrivit este comportamentul lor pentru rolul tău deschis și compania ta în general.

Exemplu de test de judecată situațională pentru retail Indiferent de organizație sau rol, există întotdeauna abilități și competențe care prezic succesul la locul de muncă. Pentru a angaja la scară, ar trebui să selectați în mod sistematic candidații pentru caracteristicile care prezic succesul în organizația dvs. specifică.

Tehnologia de potrivire este construită exact în acest scop: pentru a vă ajuta să evaluați candidații la scară, pe mai multe competențe care sunt relevante pentru rolurile dvs. deschise și predictiv pentru succesul la locul de muncă.

Tehnologia de potrivire face munca grea pentru tine, evaluând candidații, notându-le abilitățile și competențele și avansând candidații în procesul de recrutare dacă îndeplinesc anumite criterii de selecție. Acest lucru îi ajută pe recrutori să ia decizii obiective, bazate pe date, cu privire la candidați, asigurând în același timp o înaltă calitate a angajării.

2. Pool de talente optimizat

Când angajați la scară pentru mai multe locații, doriți să permiteți candidaților să aplice în toate locațiile dintr-o singură mișcare. Dacă una dintre locațiile dvs. are provocări de angajare, în timp ce alte locații au prea mulți solicitanți, aveți nevoie de o platformă care să ofere capabilități de rutare a candidaților.

Redirecționarea candidaților în cadrul organizației dvs. este o idee simplă - vă asigură că vă optimizați pool-ul de talente, păstrând candidați puternici în cadrul organizației dvs., oferindu-le în același timp oportunități de care poate nu și-au dat seama că sunt capabili.

3. Programarea interviului pe pilot automat

Capacitatea de autoprogramare a interviurilor permite candidaților să treacă rapid prin procesul de recrutare, asigurându-se că timpul de angajament este scurt.

Când recrutați un număr mic, programarea manuală a interviurilor este o sarcină enervantă; când angajați în volum, este imposibil. Aveți nevoie de o soluție de angajare în volum care să reducă munca manuală, în timp ce programați simultan mai mulți candidați pentru un interviu.

Mai mult decât atât, doriți ca candidații să poată programa un interviu pentru mai multe roluri simultan, dacă au aplicat pentru mai multe roluri în organizația dvs. sau pentru același rol în locații diferite. Și multe platforme nu pot oferi această funcționalitate.

4. Sincronitate între calendare

Instrumentul dvs. de angajare de mare volum trebuie să se sincronizeze pe toate calendarele recrutorilor, pentru a menține procesul eficient și eficient. Nu are rost să le permitem candidaților să-și programeze singuri interviurile doar pentru ca calendarele recrutorilor să nu se sincronizeze și să-i dezvolte pe toți.

Cu toate acestea, multe instrumente de programare a interviurilor nu pot sincroniza calendarele recrutorilor între ele sau cu ATS, ceea ce înseamnă că liderii AT nu au supravegherea interviurilor viitoare. Acest lucru creează mai multă muncă, deoarece trebuie să se înregistreze manual cu alți recrutori sau să comute între instrumente pentru a obține informațiile de care au nevoie.

5. Proces eficientizat de la capăt la capăt

De la aprovizionarea candidaților până la programarea interviurilor, doriți ca platforma de angajare în volum aleasă de dvs. să faciliteze un proces eficientizat de la capăt la capăt.

Automatizarea recrutării vă accelerează fluxul de lucru și eliberează recrutorii de sarcini manuale, deplasând rapid candidații de top prin procesul dvs. de angajare, respingând în același timp pe cei care nu se potrivesc. Un flux de lucru mai rapid înseamnă mai puțini candidați pierduți și costuri de angajare mai mici, astfel încât creșteți probabilitatea de a angaja talent de înaltă calitate, menținând în același timp costurile de operare scăzute.

Nivelul și profunzimea automatizării variază în funcție de nevoile organizației dvs. - cuprinzând la fel de mult ca întregul proces de la „aplicare” la „angajare” sau combinații de pași între ele. Într-o realitate ideală, după ce candidații se aplică, screening-ul și selecția sunt automate, iar detaliile candidatului sunt trimise la ATS.

Dacă candidații sunt potriviți automat cu precizie, înseamnă că puteți automatiza și pasul de programare a interviului, dacă aveți un interviu în procesul de recrutare.

Rezultatele candidaților din platforma Youniversis, de exemplu, sunt calculate instantaneu, ceea ce înseamnă că de îndată ce un candidat a completat cererea, acesta are opțiunea de a-și programa singur un interviu dacă îndeplinește criteriile. Acest lucru elimină întreaga perioadă de returnare a apelului, în care candidații sunt lăsați să aștepte după ce apăsează aplicați sau predau un CV.

Automatizarea poate fi folosită și pentru a direcționa solicitanții între locații. Platforma noastră calculează locurile unde candidații sunt cel mai probabil să fie angajați, în funcție de disponibilitatea posturilor deschise și a candidaților. Recrutorii pot vedea în timp real cine se potrivește rolului pe baza rezultatelor evaluării lor și când vor veni la interviu dacă autoprogramarea este activată.

Acest lucru le permite clienților noștri să angajeze candidați în 24 de ore, în loc de câteva zile. Astfel, automatizarea poate fi folosită pentru a elimina ineficiența procesului.

6. Proces centralizat

Atunci când recrutarea este descentralizată către magazine individuale, restaurante sau centre de apeluri, devine responsabilitatea managerilor să recruteze noi angajați. Acest lucru nu numai că face ca sediul să nu aibă nicio perspectivă asupra modului în care iau decizii de angajare, dar atunci când managerii sunt deja ocupați cu locurile lor de muncă de zi cu zi, candidații sunt lăsați pe loc.

Doriți un singur centru de comandă și control pentru toate echipele dvs. de TA și de recrutare, astfel încât toată lumea să lucreze cu aceleași date, în același mod – toată lumea are aceeași imagine de ansamblu/vizualizare generală etc. Toată lumea recrutează prin același proces, aliniindu-vă toate sute sau mii de manageri de locație, fără a le lua decizia finală de angajare.

7. Colectarea și vizualizarea datelor

Pentru a naviga în lumea complexă a angajărilor cu volum mare, aveți nevoie de informații despre valorile și performanța dvs. de recrutare. Acestea pot fi furnizate prin instrumente de business intelligence de ultimă generație. Platforma dvs. de angajare în volum ar trebui să colecteze toate datele relevante de care aveți nevoie pentru a lua decizii de angajare bazate pe date și pentru a elimina părtinirea inconștientă.

Youniversis, de exemplu, oferă date în timp real printr-o serie de tablouri de bord gata de fabricație, dar vă puteți crea și propriile rapoarte dacă doriți să urmăriți anumite KPI-uri. Un tablou de bord vă arată scorurile experienței candidaților, cum ar fi cât de mulțumiți au fost cu cererea; un alt raport vă oferă informații despre scorurile de potrivire ale candidaților dvs., permițându-vă să vedeți cu ușurință cine este potrivit pentru rolurile deschise.

Prin urmare, soluția noastră BI este potrivită nu numai pentru interpretarea scorurilor candidaților, ci și pentru optimizarea strategiei de aprovizionare pentru a reduce costul pe angajare și pentru a îmbunătăți calitatea angajării pe termen lung.

8. Integrare cu stiva tehnologică existentă

Vrei ca instrumentul de angajare de mare volum ales să se integreze perfect cu tehnologia de recrutare existentă, de exemplu sistemul de urmărire aa solicitantului. Sistemul de urmărire al solicitantului este coloana vertebrală tehnologică a procesului dvs. de recrutare, este esențial ca acestea două să fie compatibile.

Dar nu doriți doar ca sistemul de urmărire al solicitantului să se integreze cu software-ul dvs. de angajare în volum. Dacă te bazezi pe mai multe soluții tehnologice, vrei să funcționeze cu toate acestea atunci când ești:

- Aprovizionarea candidaților de top la volum cu software programatic de publicitate a locurilor de muncă.
- Convingerea vizitatorilor calificați să aplice pentru rolul dvs. cu un software inteligent de marketing de recrutare. Urmărirea eforturilor dvs. cu ajutorul analizei site-ului.
- Redirecționarea potențialilor candidați calificați care nu au aplicat inițial.
- Selectarea candidaților potriviți pentru a-i duce mai departe cu software-ul de selecție a candidaților.
- Cernerea CV-urilor cu software de screening CV.
- Efectuarea preselecției cu evaluări preangajare validate științific pentru a vedea ce tipuri de roluri ar putea avea succes candidații.
- Interviuri video – fie în direct, fie cu videoclipuri preînregistrate
- Luarea unei decizii de angajare la scară, fără părtiniri sau prejudecăți care să vă întunece alegerea. Incorporarea candidaților de succes.

Youniversis se conectează la instrumentele pe care le folosiți zilnic, oferind o experiență perfectă atât pentru recrutori, cât și pentru candidați. Îți supraîncărcă literalmente stiva tehnologică existentă, acționând ca un strat de inteligență care îmbunătățește ceea ce ai deja pus la punct.

9. Experiență personalizabilă și personalizabilă

Opțiunile standard ar putea atrage, deoarece sunt mai ieftine, dar probabil că oferă doar funcții de bază. Cu toate acestea, fiecare organizație este diferită, cu nevoi de angajare de volum diferite, necesitând soluții unice de recrutare.

O platformă personalizabilă de angajare în volum, cum ar fi Youniversis, se va integra cu software-ul dvs. existent, oferind asistență acolo unde aveți nevoie, nu doar acolo unde este oferit. Oferă modularitate și abilitatea de a crea fluxuri personalizate de selecție a candidaților pe baza rolurilor dvs. deschise și a stării pieței muncii – în funcție de faptul că aceasta este strânsă sau slăbită.

Când faci angajări în volum, concurezi cu companii care oferă salarii și beneficii similare – orice poți face pentru a ieși în evidență, chiar și doar afișarea branding-ului pe fiecare pagină, ar putea face toată diferența.

Procesul dvs. de recrutare ar trebui să fie o extensie a companiei dvs. Ar trebui să reflecte cultura companiei, pentru a vă asigura că atrageți candidați care se potrivesc culturii dvs. și nu vor ajunge să plece în primele luni de la angajare.

Procesul de recrutare nu este separat de modul în care funcționează restul companiei, le oferiți candidaților care știu foarte puțin despre funcționarea dumneavoastră internă o privire în spatele perdelei, pentru a vedea dacă le place ceea ce văd înainte de a se angaja să vină să lucreze. cu tine. Acest lucru ar putea suna contraintuitiv, oferind candidaților opțiunea de a renunța, dar chiar doriți să pierdeți timp și bani recrutând pe cineva care va renunța imediat după ce a început? Dacă încep chiar deloc?

În plus, branding-ul la fiecare pas al procesului de recrutare menține marca dvs. în fruntea lor pe tot parcursul călătoriei candidatului cu dvs.

10. Flexibilitate și ușurință în utilizare

O platformă de angajare în volum ar trebui să fie ușor de utilizat și intuitivă, oferind o bună experiență a utilizatorului și interactivitate – experiența de recrutare ar trebui să fie plăcută atât pentru candidați, cât și pentru recrutori.

Căutați flexibilitate pentru a crea experiențe personalizate pentru candidați care vând postul, ajutându-vă în același timp să filtrați candidații potriviți. Cu angajarea în volum, doriți să aveți o scădere în canal, pentru că doriți să atrageți doar candidați care vor fi performanți de top.

Aveți nevoie ca instrumentul dvs. de angajare de mare volum să fie flexibil, permițându-vă să testați în mod repetat cât mai multe abordări diferite pentru a atrage cât mai multe aplicații de înaltă calitate pentru rolurile dvs. de complexitate redusă. Pentru că ceea ce funcționează pentru o campanie s-ar putea să nu funcționeze pentru alta.

Ceea ce a funcționat pe o piață a muncii strânsă este puțin probabil să dea aceleași rezultate într-o piață a muncii slabă. Investește în software de angajare de mare volum care îți oferă flexibilitatea de a angaja, în mod constant.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *